Záručné podmienky

Záručné podmienky platné od 1. 1. 2021.

Pri výmene výrobku a odstúpení od kúpnej zmluvy platia príslušné ustanovenia občianskeho zákonníka.

Ak sa na výrobku vyskytne v záručnej lehote chyba, ktorá nebola spôsobená užívateľom alebo neodvratnou udalosťou (napr. živelnou pohromou), výrobok bude opravený bezplatne.

Záručná lehota na výrobok sa poskytuje odo dňa montáže konečnému zákazníkovi v dĺžke:

  • 5 rokov na vnútornú nádobu ohrievača a veko príruby
  • 5 rokov na akumulačné nádrže typu UKV, NAD a NADO
  • 4 roky na vnútornú nádobu ohrievača vody typu BTO a TO (okrem TO 20)
  • 3 roky na vnútornú nádobu vrátane tepelnej izolácie u ohrievača typu TO 20
  • 2 roky na ohrievače vody PTO, MX, HA-DR, HA-DR T
  • 2 roky na klimatizácie AIR
  • 2 roky na elektroinštaláciu, výhrevné teleso, príslušenstvo a ostatné časti ohrievača (vonkajší plášť, izoláciu)
  • Záručná lehota na náhradné diely je 24 mesiacov

1. Podmienky na uplatnenie záruky

  • Záručný list musí byť riadne vyplnený (potvrdený dátum predaja a montáže)
  • Montáž výrobku musí byť vykonaná oprávnenou osobou (potvrdené v záručnom liste, inak doložené)
  • Kupujúci je povinný sa pred uvedením výrobku do činnosti sa oboznámiť s prevádzkovo montážnymi predpismi príslušnými pre daný výrobok

2. Zánik záruky

  • Ak zákazník nesplnil podmienky bodu 1.
  • Ak oprava v záruke nebola vykonaná, výrobcom, predávajúcim alebo odborným servisom
  • Ak je chyba výrobku zjavne spôsobená nesprávnou montážou alebo používaním výrobku
  • Ak sa výrobok nepoužíval podľa prevádzkovo montážnych predpisov a požiadaviek určených predávajúcim alebo výrobcom
  • Ak na výrobku boli vykonané neodborné úpravy alebo zásahy do jeho konštrukcie, prípadne došlo k neautorizovanému zásahu do výrobku (porušenie tesnosti nádoby, zásah do elektrickej inštalácie)
  • Ak je výrobný štítok s výrobným číslom poškodený alebo chýba

3. Servis

  • Záručné aj mimozáručné opravy zaisťuje výrobca DZ Dražice ‒ strojírna s.r.o. vlastnými opravami alebo pomocou zmluvných a poverených zmluvných servisných partnerov

4. Postup pri reklamácii

  • Konečný zákazník oznámi na adrese zmluvného servisného partnera alebo priamo predávajúcemu typ chyby, výrobné číslo, typové číslo, dátum predaja (montáža) výrobku (zo záručného listu) spolu so stručným opisom chyby
  • Počká na príchod servisného mechanika, ktorý chybu odstráni alebo urobí ďalšie opatrenia dôležité pre vybavenie reklamácie
  • Nikdy nedemontuje výrobok zo systému (dôležité pre posúdenie chyby)!
  • V prípade neoprávnenej reklamácie budú náklady spojené s reklamáciou účtované priamo zákazníkovi
  • Postup pre prietokové ohrievače PTO, MX, HA-DR a HA-DR T

Uvedené záručné podmienky majú len informatívny charakter. Ich presné znenie je súčasťou zmluvných vzťahov medzi predávajúcim a kupujúcim.

KONTAKTY
Družstevné závody Dražice-strojírna s.r.o.
Dražice 69, 294 71 Benátky nad Jizerou
Česká republika
Tel.: +420 326 370 911 
E-mail: info@dzd.cz